fbpx

יום שבת מזג אוויר נהדר בפארק!!!

אטרקציות לילדים במרכז

מסיבת קצף

שאלה אקראית של הילדים – מה אתם הכי אוהבים לעשות? בוודאי תיענה באמצעות האמירה, ברוב כללי, כי הם אוהבים לשחק ולדבר בטלפון הנייד, לצפות בטלוויזיה, ולשחק או לגלוש ברשת האינטרנט. בזאת פחות או יותר מסתכמים "תחביביו" של דור ההמשך. מכך נובע, כי הילדים כיום כמעט שאינם נחשפים למה שמחוץ לתחומי סדרי העדיפות שלהם, לדברים חדשים, או חלילה מפתחים, שלא מופיעים על סדר היום השגרתי שלהם. שלא נדבר על מוקצה – על ביצוע כל פעילות גופנית או פיסית. ועל כך אנו מאוד מצרים. בתור התפקיד של האדם המבוגר בבית, אתם, כהורים, חייבים לחשוף את הילדים שלכם לקצת יותר תכנים איכותיים. לגרות את האינטלקטואל שלהם, לגרום להם לנטוש כבר את כל המסכים האלו. אתם ממש לא חייבים להמתין עד שתצאו בסוף החופש הגדול לטיול משפחתי. הדברים בוערים כעת. מוטלת עליכם אחריות לנתב נכונה את מסלול החיים של הילדים שלכם. עליכם ליטול את המושכות לידיים שלכם, לקחת יוזמה וחשיבה יצירתית יותר. תכריזו פשוט על "יום שביתה". שביתה מעבודה ושביתה מלימודים. יום שכולו נועד למציאת מכנה משותף של דברים אחרים שאולי הילדים שלכם כן בסוף יאהבו. וגולת הכותרת – פשוט תחפשו אטרקציות לילדים במרכז.

 איזה אטרקציות לילדים במרכז יש? הכירו את מסלולי מים להנאה צרופה של הילדים

בנוגע לשאלה המשמעותית – "איזה אטרקציות לילדים במרכז יש"?, נשמח להציג בפניכם את האטרקציה של מסלולי מים, להנאה צרופה של הילדים שלכם. משום מה, ילדים מאוד מאוד אוהבים את כל מה שקשור לפעילות עם מים. בין אם זה ים, או בריכה, ובין אם, כמובן, זה מסלולי מים. למרבה המזל, מדינת ישראל בורכה במנעד רב של מסלולים לטיולים, בתוך שמורות טבע, או לחלופין בתוך מעיינות. יש כאלה בכל קצוות הארץ, מן הצפון שברמת הגולן, וכלה בדרום שבים המלח. מסלולי מים שנמצאים באזור המרכז לא נופלים מרמתם, ואפילו אולי מתעלים עליה, מכל מקום אחר במדינת ישראל. בשרון יש המון מסלולי מים, שייועדו לבילוי משפחתי עם הילדים. מדובר אודות מקומות מאוד מוסדרים, מטופחים ונקיים, שיש בהם כל מה שנדרש, לרבות מקומות ישיבה לשם ארוחה טובה, וחדרי נוחיות.

מחפשים אטרקציות לילדים במרכז? הכירו את עיר הילדים

לכל מי שמחפש אטרקציות לילדים במרכז, אנו שמחים וגאים להציג את עיר הילדים. המקום מדמה כעין עיר ריאליסטית, אך הכול מוצג בקנה מידה מוקטן. העיר המנייטורית מציעה לילדים, כמו גם למבוגרים, לחוות את עולם ההורים שלהם, וללמוד תוך כדי משחקי תפקידים, ראייה עמוקה, מגע או התנסות פרקטית את עולם המבוגרים. הפעילויות במקום רבות ומגוונות, כאשר המטרה שלהן נוצרה לשם גירוי הדמיון הפורה של הילדים. במקום למעשה חווים פרקטיקה של מטלות וחובות שיש לעמוד בהן, אל מול הפן היותר נחמד, הזכויות והכיף הגדולים. נראה כי בכל שנה האטרקציות משתנות, ולכן נפרט בפניכם כעת, מה בדיוק יעשו הילדים בעיר הילדים, המיני של הכול. והנה הרשימה לפניכם –

  • מיני סופר מרקט חצי חינם. באמצעות אטרקציה זאת נעשית הכשרה של ילדי קוני הסופר מרקט במיני חצי חינם. מסופקת לילדים רשימת קניות, בעוד הם צריכים לאסוף את המוצרים ממדפי הסופר אל תוך עגלות מיני, ולשחק משחקי תפקידים גם של מוכרים או של קופאים.
  • מיני פארק עירוני. במתחם השרונים, היכן שממוקמת הכיכר המרכזית, היא הופכת במשך עונת הקיץ לממש פארק עירוני, כולל הכול – בימת הופעות, שולחנות וספסלים.
  • מיני של תחנה לכיבוי אש. עסקינן אודות מתחם אינטראקטיבי, שאין שני לו. הילדים משחקים ונכנסים לדמות של לוחמי אש אמתיים, לכל דבר ועניין. הם לובשים מדים של כבאי אש, מדמים כיבוי שריפה על גבי מסך דיגיטלי, ועוברים תדרוך מקיף. חיישני התנועה מופיעים על גבי צינורות הכיבוי, ובאופן הזה מתקשרים עם המשחק שעל גבי המסכים.
  • מיני גרפיטי. שמעתם פעם על ילד שלא אוהב גרפיטי? כנראה שגם לא תשמעו. הדמיון של הילדים פשוט יעבוד שעות נוספות, והם צריכים לצייר את כל מה שהם דמיינו. החלל של המקום מאפשר לצייר על גבי מדבקות עם ציורים לצביעה, או פשוט רק לשרבט.
  • מיני אתר בנייה – מדובר אודות טרקטורים חשמליים, אשר עמם עשויים הילדים להעביר כדורים ססגוניים, לבנות בתים מספוג ומלבני קלקר, וכיוצא בזאת.
  • מיני פרינסס. עסקינן אודות חנות של אופנה, שיש בה מוצרים לעיצוב השיער, עמדות מהודרות של איפור ולקים, ומה לא? בוודאי כבר הבנתם בעצמכם, כי המיני פרינסס מיועד למין הנשי יותר.

אילו אטרקציות לילדים במרכז הכי מומלצות קיימות?

על השאלה – "אילו אטרקציות לילדים במרכז הכי מומלצות קיימות?", נענה שמרוב שיש כאלו, ממש קשה לבחור מתוכן את המומלצות ביותר. בכל זאת ננסה פה להציג בפניכם את הטובות והאיכותיות יותר מכולן, הסכיתו ושימו לב, כלהלן –

  • באולינג. נראה כי מרבית הילדים אוהבים ומתלהבים מהפעילות של באולינג. מי מבניהם אינו מכיר את המשחק המסורתי הזה, שנקרא באולינג? מתחמי הבאולינג במרכז מותאמים לילדים מגילאי הארבע, כאשר ייחודם בא לידי ביטוי בכך שיש בהם מסלולים קטנים, כמו גם מיני כדורים, שנוצרו במיוחד על מנת שיתאימו לכפות ידיים זעירות. כמו כן, המקשים נראים בצורה של מגלשות, שיסייעו לילדים להתארגן עם המשחק המלהיב הזה.
  • משחקי לייזר. האמת, הם נועדו לילדים קצת יותר בוגרים. מדובר אודות מקום שבוודאי ובוודאי מהווה את האטרקציה המועדפת על ילדים. במשחקי הלייזר מתבקשים הילדים לשתף פעולה עם שאר השחקנים, לתכנן מבעוד מועד אסטרטגיות נכונות, לחשוב בצורה רציונלית, ולהפעיל את כל חמשת החושים. כאשר מטרת העל היא, כמובן, לנצח.
  • חדר בריחה. נראה שמאז שהוא נכנס לחיינו, לא נס לחו. על פניו נראה כי חדרי הבריחה במרכז מותאמים כבר לילדים צעירים ביותר, באופן הזה, שבילוי מאתגר זה מחדד את כל חמשת החושים, לרבות השכל, ואף יוצר חוויה של גיבוש עמכם ועם ילדכם, פעילות שכולה עונג צרוף.
  • משחקייה. אזור המרכז מרובה במשחקיות. נראה שכל האטרקציות הכי מובחרות לילדים נמצאות במשחקיים. אף מיקום אופטימלי, שלרוב נמצא בקניונים, אף מקום שמאפשר לכם לפקוח ארבע עיניים על הילדים שלכם, ובד בבד לשחרר מהם את המושכות, ובנוסף, עשרות רבות של מתקנים שעולים על כל דמיון.
  • ג'אמפ. בוודאי לא כולכם מכירים את המושג הזה. הילדים שלכם בטוח מכירים אותו, אתם – סביר להניח שלא. ולמה התכוון המשורר בדבריו? ובכן, כל הורה לילדים כבר נוכח לדעת, כי המרשם המתאים לכך שהילדים שלו ייהנו משנת לילה איכותית הוא בתום פעילות מסיבית, שבה הילדים נפרדים מכל המטענים של מאגרי האנרגיה. כאשר בד בבד, על אותו המישור, אף ההורים מרוויחים מן ההפקר, מקפיצה, כמו גם משיבה, לנבכי הילדות. החלל של ג'אמפ מצויד היטב בכל מה שילדים באמת אוהבים, קרי – מתחמי הסעדה, טרמפולינות בכל הגדלים והדגמים, אומגות, וכן בריכות מרהיבות, וכיוצא בזאת.

 

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק