fbpx

יום שבת מזג אוויר נהדר בפארק!!!

אטרקציות לילדים בשרון

מגלשות מים ברוי בוי פארק

בוודאי שאי שם, בזיכרון עמום שלכם, לא שכחתם שבתור ילדים נטיתם להשתובבות ולמעשי קונדס. לכן, מה אתם כל כך מתפלאים שהילדים שלכם מלאי מרץ, ומחפשים כל הזמן מה לעשות. מה לחדש. איך לגוון את החיים שלהם. וזאת בהנחה שהם לא שקועים אל מול המסכים… אין מה לעשות, הגיל נותן את אותותיו. אתם כבר לא בני שמונה עשרה. עד כמה שאתם אוהבים את הילדים שלכם, קשה לכם לעמוד בקצב שלהם. קשה לכם למצוא כל הזמן אטרקציות חדשות, ולרדוף "אחרי הזנב שלהם". על מנת לתעל את האנרגיות המתפרצות של הילדים שלכם, פשוט תמצאו להם עיסוקים חדשים. דברים שיעניינו אותם. דברים שיגרמו להם להיות שבעי רצון. כי אז בהכרח הם יהיו מהופנטים, ויפסיקו עם התזזיות הזאת. רצוי כי תמצאו להם אטרקציות לילדים בשרון. הגיע הזמן שתיקחו עבורם יום חופש מהעבודה. בוודאי שכבר צברתם הרבה ימי חופש. ולא יקרה כלום באם הילדים שלכם ייעדרו פעם בכמה זמן מן המסגרות הלימודיות. במידה והילדים שלכם יהיו שבעי רצון וישמחו, גם אתם תהיו כך. כדאי שתמשיכו לקרוא, ותמצאו במאמר זה את כל מה שחשוב לדעת לקראת היום החופשי שלכם ושל הילדים שלכם באזור השרון.

 איזה אטרקציות לילדים בשרון קיימות? את שביל התפוזים כבר יצא לכם להכיר?

שאלת השאלות – "איזה אטרקציות לילדים בשרון קיימות"?, ועל כך נשיב, את שביל התפוזים כבר יצא לכם להכיר? מדובר על אחד מן מתחמי המשחק הכי מדוברים בעת האחרונה. השם של המקום מדבר בעד עצמו, בוודאי כבר הצלחתם להבין על מה כל המהומה. או שלא? ולכן נבהיר. שביל התפוזים ממוקם ממש בלב לבו של פרדס רחב ידיים, וליתר דיוק – מצפון לעיר חדרה. בעבר הוא תפקד כבית אריזה לתפוזים. זמן מה אחר כך שיפצו את המקום, תוך כדי הפיכתו לבית קפה / מסעדה, שמגישים בו מאכלים שילדים הכי אוהבים. מכיוון שטענו לפני רגע שהשם של המקום מעיד על עצמו, נבהיר את אמירתנו הנוקבת. בכל האזור יש הצללה של עצי תפוזים.

בעונת האביב נהנים מפריחה לבנה, שמפיצה ריחות שבספק אם יצא לכם אי פעם להריח כאלו. בעונת החורף המקום מלא בפירות כתומים, כאשר ניתן להצטרף לקטיף עצמי של תפוזים. צוות העובדים יספק לכם שק רשת, כמו גם מזמרה. אתם והילדים שלכם תלכו בנעימים בין העצים, ומדי פעם תקטפו ותאכלו תפוזים כאוות נפשכם. כל מה שהספקתם לאכול בזמן הקטיף, יינתן לכם בחינם. כל מה שארוז בשק, יגובה בתשלום לאלתר.

בעונת הקיץ מפעילים במקום בריכה לרחצה עם מים רדודים, מתאים כמו כפפה ליד לילדים קטנים, שטרם למדו לשחות, כמו כן, המקום מציע לילדים תותחי מים וחדר גשם. בינות העצים תוכלו להתוודע למתקנים מדהימים, לשם מציאת המקום המושלם, שבו הילדים שלכם יוצאים מרץ. האטרקציות שבמקום הן מרובות, כמו למשל – מסלול ינשופים – המסלול נועד לילדים שכבר עברו את גילאי השמונה, במסלול זה הילדים ייהנו מטיפוס והליכה מעל גבי צמרות העצים. כמו כן, יש במקום רשתות או סולמות רציניים לשם טיפוס. בנוסף לכך, הילדים שלכם ייהנו ממסלול של נהיגה מוגדר, וכן מטרקטורונים לנסיעה יותר חופשית. ובל נשכח את הטרמפולינה הגדולה, שבה הילדים שלכם לא יפסיקו לנתר. בנוסף לכך, יש מתחם של מיני גולף מקצועי, ממש מיני של מסלול הגולף של המבוגרים. זאת ועוד, יש ארגז חול מכובד, שאפשר לחפור בו ולבנות בו ארמונות, ועוד… ועוד…

תרים אחרי אטרקציות לילדים בשרון? הכירו את פליי פארק

לכל מי שתר אחר אטרקציות לילדים בשרון, כדאי יכיר את פליי פארק. ובמה דברים אמורים בדיוק? ובכן, מדובר אודות מתחם הסייבר הכי חדיש, מתקדם וגדול בארץ. חוויה אותנטית לכל בני המשפחה. הוא הוקם מתוך מחשבה מתחשבת בכל פרט ופרט, למן הפרט הקטן ביותר, וכלה בפרט הגדול ביותר. נעשה תכנון מדויק של דקורציה ותאורה מיוחדת. כל אלה מספקים במקביל אטרקציה אמתית, שאין עוד כדוגמתה. מתחם זה, מתחם הנינג'ה, הינו מאוד מתקדם ועכשווי, כאשר הציבו בו את המתקנים שהילדים הכי אוהבים. במיוחד למי שאוהב אתגרים. בפארק פליי פארק נעשתה סינרגיה של שני אלמנטים שילדים לא יכולים בלעדיהם – פארק שעשועים אל מול מסך.

אילו אטרקציות לילדים בשרון יש? על "לגעת בחיות" כבר שמעתם?

כשחושבים על השאלה לעומק – "אילו אטרקציות לילדים בשרון יש"?, מבינים שאין שני לאטרקציה של "לגעת בחיות". עסקינן אודות פינת חי מדהימה, אשר שקדו על הטיפוח שלה. פינת חי מרהיבה זאת ממוקמת בפאתי קיבוץ גבעת חיים איחוד. אם תשלמו עד חמישה ₪, תוכלו, וממש מומלץ, לפחות בשביל הילדים שלכם, לקחת חלק פעיל בסיור מודרך, על גבי עגלה רתומה לטרקטור, בכל מרחבי גבעת חיים איחוד, לרבות התוודעות לרפת ולמכון החליבה. ומה כל מיוחד במקום הזה? אתם בוודאי כבר מעוניינים לדעת. ובכן, מעבר למה שציינו לעיל, כדאי שתדעו, כי הבעלי חיים שבפינת חי זאת גדלים בתנאים מאוד מיטביים, והילדים שלכם ייהנו ממגע לא אמצעי עם בעלי החיים שבמקום. כמו כן, בלגעת בחיות תיהנו מפעילויות ייחודיות, כגון – להתנסות בחליבת עזים. האטרקציה, שאין כל עוררין בייחודיות שלה על פני כל השאר, באה לידי ביטוי בקיומו של הספארי. הספארי נמצא בשטח, אשר בו מסתובבים באין מפריע טווסים, איילים, כבשים, יעלים או צבאים. וחוץ מזה, בספארי זה ממוקמת בריכת מים קטנטנה, שיש בה עופות מים. את הכניסה לספארי מלווה סיור מודרך, ואי אפשר להיכנס לספארי באופן עצמאי. הסיור המודרך נערך במשך כל שעות הקבלה של המקום. בסיור המודרך מסביר המדריך לכל בני המשפחה על בעלי החיים, ומספק לילדים דליים עם מזון לחיות. ניתנת האופציה והגישה לילדים ללטף את בעלי החיים, ואף להאכיל אותם.

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק