fbpx

 כרטיסים אחרונים ליום שני

ימי הולדת בקונספט אחר – אמזונאס

יום הולדת פיראטים, יום הולדת הישרדות – יום הולדת חוויתי לפי קונספט אחר

הנה חלפה עוד שנה והגיעה יום ההולדת של הילד/ה. אם פעם יום ההולדת היה נחגג עם קומץ חברים, שולחן ממתקים וחטיפים, קישוטים ובלונים, היום זה כבר ממש לא כך. דור הילדים והילדות של היום, הוא מתוחכם ויודע בדיוק מה הוא רוצה! הפעלות, אקשן, מנחה, מיתוג, מתנות.. ועוד.

למען האמת, אם אפשר להגשים לכם חלומות, ולשמח אותם, אז למה לא? אנחנו רוצים לעשות הכל כדי שהם יהיו מאושרים, ויום ההולדת הוא הזדמנות מצוינת לתת לילדים חוויה מיוחדת.

ימי הולדת הם סיבה גדולה לחגיגה משמחת, אז מה עושים כדי שמסיבת יום ההולדת תהיה חווייתית ובלתי נשכחת? מסיבת קונספט! יום הולדת קונספט הוא חגיגה שלמה סביב נושא אחד. הנושא יכול להיות דמות אהובה, תכנית טלוויזיה, סרט, אווירה, חיות, מקום בעולם ועוד. כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור יחד עם הילד את הקונספט האהוב עליו למסיבה.

ומה עושים כאשר נבחר הקונספט של מסיבת יום ההולדת? מתחילים לתכנן! וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. צוות ההפקה של רוי בוי, פה על מנת לדאוג לכל דבר לקראת המסיבה שלכם, ובמהלכה. אנחנו מציעים לכם לחגוג איתנו יום הולדת קונספט, כאשר הנושאים המבוקשים והפופולאריים ביותר הם יום הולדת פיראטים וגם יום הולדת הישרדות! כל המופעים המלווים בתפאורה מתאימה, הנחיה, סאונד, הגברה ותאורה, פעילויות שונות לילדים, מושר השכל ולקחים, וכל זה יחד, בכיף גדול!

בוא נצא יחד למסע הרפתקאות מלא מתח ואקשן בחגיגה בלתי פוסקת של תכנים, הפעלות וחוויות לילדים ולילדות.

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק