fbpx

יום שבת מזג אוויר נהדר בפארק!!!

מופעים לילדים – הצגות ילדים ברמה אחרת

הסוסים של רוי בוי

התחום של מופעים לילדים ושל הצגות ילדים פורח ומשגשג. הילדים נחשפים היום להרבה יותר תוכן וויזואלי, מעשיר מרתק ומהנה,  מפיקי אירועי מופעים לילדים מתפתחים ומפתחים כל הזמן הופעות והצגות שיעניינו ויסחפו את הילדים שלכם.

אם פעם יכולנו ליהנות מהצגת ילדים נחמדה או אפילו מופע חגיגי לילדים רק בחנוכה או אולי בפסח, במסגרת הפסטיגל, או הצגות חול המועד, הרי שכיום יש מבחר עצום של הצעות ומופעים, מושקעים ונהדרים, לכל אורך השנה ועוד יותר בתקופות של חופשים וחגים. כך או כך, יש היצע רב של מופעים שווים וגם הצגות, והיום בעידן הדיגיטלי כשהילדים מחוברים למסכי הטלפון, המחשב והטלוויזיה מרבית שעות היום, אפשר וכדאי לנתק אותם מהצג, ולקחת אותם לחוויה מוחשית יותר, מהנה, מעשירה, וגם חינוכית.

אפשר בהחלט ליהנות מתכנים מעניינים ואיכותיים לא רק דרך הסמארטפונים והקשת, ובהחלט לא רק בחנוכה. המופעים של כוכב הילדים רוי בוי מוצגים ברחבי הארץ, כל השנה!.

מדוע כל כך חשוב לקחת את הילדים למופעים ולהצגות?

לאורך השנים, נוכחנו לדעת כי מופעים לילדים וכן הצגות ילדים, תורמים רבות לפיתוח של הדמיון, החשיבה והיצירתיות. המופעים וההצגות מאפשרים לילדים להזדהות עם הדמויות במופע, ודרך אותן דמויות, וכמובן שגם דרך הסיפור המסופר, מועברים לילדים מסרים חשובים מאוד לחיים.

הילדים יכולים ללמוד דרך הדמויות והעלילה, ולהיפתח לעולמות חדשים ושונים. להתוודע למקרים, סיטואציות ומסרי השכל שעדיין לא הכירו ולא חוו בעצמם.

אף על פי שהמופעים וההצגות מיועדים לילדים, גם ההורים יעידו שאלו תורמים רבות גם להם, עצם ליווי הילדים למופע, ההשקעה בזמן איכות, וההנאה המשותפת, היא חשובה מאוד עבורם כהורים, וכמובן שגם עבור הילדים, בזמן המופע וגם אחריו.  תאפשרו גם לעצמכם להשתחרר קצת מהסאטרפון, להתנתק וליהנות עם הילדים. צרו יחד זיכרונות איכותיים .

איך לבחור מופע מתאים לילדים?

תוכלו למצוא מבחר רחב וסוגים רבים של הצגות או מופעים לילדים בפרסומים ברשת, בטלוויזיה וברשתות החברתיות.

כאשר אתם מחפשים מופע לילדים, כדאי שתבדקו אם המופע מתאים לגילאי הילדים שלכם.

אם ההצגה או המופע מתאימים לילדים קטנים יותר, יתכן מאוד שהילד ישתעמם ויאבד עניין כבר בתחילת המופע או באמצעו, וירצה לצאת, ובמידה והמופע מתאים לילדים גדולים יותר יכול להיות שהילד לא יבין מה מתרחש במופע, ויחווה תחושות לא נעימות כמו בלבלול או פחד.

כאשר בוחרים מופע לילד המותאם לגילו, מופע בו מועבר לילד מסר או ערך כלשהוא בגובה העיניים,

הילד יכול ללמוד מזה, ולהיחשף באמצעות התכנים המופע לערכים משמעותיים וחינוכיים, כמו ביטחון עצמי והערכה אישית, עזרה הדדית, קבלת השונה, שיתוף פעולה עם הזולת ועבודה בצוות, וכן

לרכוש כישורי חיים חשובים  כמו עמידה מול קהל, השתתפות פעילה, וכיבוד אחרים.

כאשר אתם בוחרים מופע המתאים לגילו של הילד, מצפה לכם בילוי נהדר לכל המשפחה.

יש מופעים שמתאימים לכל הגילאים?

ישנם מופעים לכל הגילאים כמו למשל, מופעי קרקס בכל הגילאים, בו יש גם מופעי אקרובטיקה, ליצנים, קוסמים, אמני בועות סבון, מופעי אש שמשלבים גם להטוטנים המבצעים להטוטים עם כלי אש מעניינים בווירטואוזיות מופלאה ובשילוב מוסיקה קצבית המתנגנת בכלי נגינה מכל העולם, ועוד. הקרקס הוא בהחלט אפשרות מתאימה ביותר לקהל מגוון בכל הגילאים. תוכלו גם לבחור במופעי מוסיקליים, בהרכבים שונים, לפעמים המופעים המוסיקליים משלבים גם סיפורי אגדה, או עלילות. אפשר לבחור בהצגות יפות ומושקעות, במופע אמני ביט-בוקס בהם גם הקהל לוקח חלק בהפעלה.

ישנם מופעים של מעגלי מתופפים אשר משלבים את הקהל בחגיגת קצבית ועם אנרגיה אדירה. מופעים אלו מייצרים אווירה שמחה, אנרגטית וסוחפת, יש להם תמיד השפעה חיובית על הילדים ועל כל המשפחה.

מה שנותר זה שתבחרו את המופע המתאים ביותר להרכב המשפחתי שלכם, תשתדלו לבוא עם ראש פתוח ועם חיוך, שימו את הסמארטפונים בצד, ותנו לעצמכם ליהנות מזמן איכות אמיתי יחד עם הילדים במופע או בהצגה.

הצגות כוכב הילדים רוי בוי

הצטרפו לרוי בוי להרפתקה מסתורית ביער הסודי יחד עם כל חבריו הטובים. זוהי הצגה רבת משתתפים, צבעונית ביותר, מצחיקה ומוסיקלית, מתאימה לילדים ולכל המשפחה!

מחירי הכרטיסים להצגה משתנים, משך ההצגה הוא שעה וחצי כולל זמן הפסקה.

תוכלו להזמין עכשיו כרטיסים להצגה של רוי בוי בקלות ובמהירות, בתשלום מאובטח דרך האתר.

ומה לגביי מבצעים והנחות?

אנו ממשיכים לבוא לקראתכם ולעדכן במבצעים שווים כל כרטיסים למופע! תוכלו להישאר מעודכנים בהנחות ובמבצעים בעמוד הפייסבוק של רוי בוי. עשו לנו לייק, עקבו אחרינו ותקבלו את כל ההנחות והמבצעים השווים!

רוי בוי ביער הסודי – ההצגה

ההצגה 'רוי בוי ביער הסודי' מתבססת על תכנית הטלוויזיה האהובה של כוכב הילדים, בה הוא חוזר ליער הסודי אחרי מסע ארוך ומוצלח ברחבי מדבר. רוי בוי מאחד סביבו את כל חיות היער על מנת לשמור ולהגן על היער וגם על הטבע כולו. האם רוי בוי יצליח לנצח במשימתו את שקרלוס הקוסם הרשע ולהציל את היער ורחבי הטבע? תגלו הכל בהצגה החדשה!

הכירו את רוי בוי – רועי עוז

רוי בוי, אותו מגלם רועי עוז, נכנס לחיינו בשנת 2012 עם דמות קסומה שאוהבת את הטבע ומתחברת עם בעלי החיים, בדיוק כמו רועי בחיים הפרטיים שלו.

רועי החל את דרכו עם סדרת הילדים המצליחה "בג'ונגל עם רוי בוי" שהפכה לאהובה מאוד בקרב הילדים. אחרי שהפך לכוכב ילדים מוכר ואהוב, רוי בוי הוציא את ה-DVD הראשון שלו, הצטרף למופעי חנוכה והמשיך לככב בסדרות טלוויזיה לילדים.

אם אתם מחפשים הצגת ילדים נוספות שילדיכם ייהנו בה המופעים בהשתתפות רוי בוי, הם הבחירה המושלמת!

 

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק