fbpx

בכל הפסח מזג אוויר נהדר בפארק!!!

פעילויות לילדים במרכז

עוד שבת של כיף ברוי בוי פארק

מחפשים פעילויות לילדים במרכז? אם אתם גרים באזור המרכז ומחפשים פעילות שווה לילדים, ובעצם לכל המשפחה, לשבת, אנחנו מזמינים אתכם אלינו לרוי בוי פארק ראשון לציון!

שבת מנוחה? כבר ממש לא. הילדים של היום פעילים יותר מאי פעם. ושבת זהו היום לבילוי משפחתי משותף, כל פעם ביעד אחר ועם אטרקציות חדשות. אין לזה סוף כמובן. פארקים גני ששועים, פארקי שעשועים, גן חיות, ספארי, מסלולי טיול רגליים, אקסטרים, ראפטינג, קיאקים, קטיף, סנדאות, יצירה, ספורט, הצגות, סרטים, קניון והרשימה עוד ארוכה.

אם הגיעה השבת ואתם רוצים לצאת לבלות עם הילדים אבל לא מתאים לכם עכשיו נסיעה ממושכת ומעייפת לצפון או לדרום, ובא לכם מקום שיענה על כל הדרישות, באזור המרכז, מרחק נסיעה קצר, או במקסימום, עד שעה, אנחנו מחכים לכם ברוי בוי פארק! הנאה מובטחת לכל בני המשפחה!

כשנהיה משעמם לנוח בבית ולצפות בטלוויזיה, והג'ימבורי מעייף אתכם, אספו את הילדים ובואו אלינו – חוויה משפחתית בטבע, עם פסטיבל קטיף פירות הדר לילדים ולהורים, ועוד הרבה פעילויות ואטרקציות כיפיות לכל המשפחה. והכל באוויר הפתוח, נוח נקי ובטוח!

חוויה מושלמת לילדים ברוי בוי פארק – פעילות לילדים במרכז בימי שבת

יש הרבה מאוד פעילויות לילדים במרכז, שאפשר בקלות למצוא בחיפוש מהיר בגוגל. אבל השאלה היא, מה מתאים לכם? מה מתחשק לכם? מה יהיה הבילוי הטוב ביותר עבור כולם בשבת?

אנחנו תמיד נעדיף לבלות מספר שעות במקום עשיר ושופע קסם, מקום בו לא תחסר תעסוקה לילדים, ועבורכם ההורים, הכל יהיה נוח ומסודר, ללא דאגות ומבלי שתצטרכו להתאמץ.

בואו להכיר אצלנו עולם תוכן מגוון שמציע שלל חוויות לילדים. בין היתר אנו מקיימים הפעלות שונות, הצגות ומופעים בשיתוף הילדים, פעילויות עם מוסיקה, וגם סדנאות יצירה שונות.

כל הטוב הזה במקום אחד – וקרוב אליכם!

בישראל עונות הסתיו והחורף, עדיין יש הרבה מאוד ימים חמימים ושמשיים. זהו מזג אוויר מושלם להגיע אלינו לפארק ולהשתתף בפסטיבל קטיף פירות ההדר שלנו!

בראשון לציון מחכה לכם פארק מופלא שהילדים ואתם, כל כך תאהבו! הפארק של כוכב הילדים רוי בוי!

בואו לבלות יחד אתנו בטבע, לחזור לניחוחות ילדות ולהעביר את השבת בכיף עם הילדים בפסטיבל קטיף פירות ההדר הקסום שלנו!

קטיף פירות הדר לכל המשפחה

מארגנים את הילדים, נכנסים לאוטו – ובאים! פסטיבל קטיף פירות ההדר ברוי בוי פארק מחכה לכם! לא צריך לנסוע רחוק, לעמוד בפקקים, ולהתעייף מהדרך. פארק מהמם שלנו מציע פעילות חווייתית וטעימה! פשוט פתרון מצוין לבילוי המשפחתי שלכם ביום שבת.

גם בתחילת החורף בארץ, מזג האוויר הוא די חמים ויבש. לא חסרים ימים עם מזג אוויר טוב לצאת ולבלות בהם מחוץ לבית. הפארק שלנו פתוח בימי שבת בין השעות 10:00-15:00, הכי נעים לבלות כאן במרחב הפתוח!

הכי בטוח באוויר הפתוח – לאור הקורונה, אנחנו בעד פעילויות בחוץ, באוויר, ופחות במקומות סגורים. בכל זאת הילדים הקטנים אינם מחוסנים, ואנחנו רוצים לשמור עליהם, ועל אנשים אחרים. אז הפארק שלנו הוא פתרון נהדר לבילוי עבור כל המשפחה, בטבע, באזור המרכז, מבלי שתהיו חייבים להרחיק לצפון או לדרום.

מי לא נהנה בקטיף פירות הדר מלאי עסיס מתוק? תוכלו לסייר בפרדס, לקטוף, לטעום וכמובן שגם לסחוט מיצים לאחר הקטיף.

זה הזמן לצאת לטיול בפרדס, בין ריחות משכרים של פירות הדר ולחזור הביתה עם תפוזים, קלמנטינות ועוד.

יש להתעדכן באתר לגבי שינויים.

ניתן לשנות מועד הגעה לאחר רכישת הכרטיס, ואף לבטל את הכרטיסים – בכפוף לתקנון.

להזמנת כרטיסים לפסטיבל הקטיף של רוי בוי פארק  לחצו כאן

 

 

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק