fbpx

בכל הפסח מזג אוויר נהדר בפארק!!!

פעילות לילדים תל אביב

מדריך החיות בהסבר לילדים

יש לנו אטרקציה מיוחדת לילדים בראשון לציון

גם אתם מחפשים מה לעשות עם ילדכם?

על רוי בוי פארק שמעתם?

כבר לא צריך לנסוע רחוק ולא להיתקע בפקקים:

הפארק הנגיש והמגניב של השנה והכול בכרטיס אחד!

 

מי לא מכיר את התחושה הזאת שאתם והילדים כבר הייתם בכל מקום וכבר אין לכם מה לחדש להם, וכל מה שאתם והם צריכים זה לעזוב את המסכים, לצאת לאוויר צח ונקי, ליהנות מכמה שעות פעילות נעימה ומשמחת לב, ואם כל זה גם יכול לקרות במרכז הארץ, במקום נגיש ונוח – מה טוב?! הכי טוב!!

 

במיוחד עבורכם, ליד סניף איקאה ראשון לציון (גם בוויז, רשמו רוי בוי פארק) שוכן לו פארק מרשים ואיכותי המרכז בתוכו שלל חוויות ואטרקציות לכל המשפחה ולכל הגילים.

ברוי בוי פארק יחד עם רוי בוי וג'אנגו הסוס ילדיכם ואתם תוכלו לצאת להרפתקה משובבת והכול תחת כרטיס אחד. כן-כן הכול תחת כרטיס אחד שיקנה לכם ליהנות מכל העולמות שיש למקום להציע, לדוגמא: קטיף פירות הדר, מרחב חי ענק, טרקטורים מכאניים לילדים, חפש את המטמון, מתחם דינוזאורים, ועוד. הפעילויות משתנות בהתאם לעונה ומתחדשות מעת לעת.

 

רוי בוי, ילד הג'ונגל, מזמין אתכם ליהנות מטבע וחקלאות שירוממו את הגוף והנפש, יטעינו את המצברים, יחדשו אנרגיות ויעבירו לכם את היום בכיף ובשמחה, והכי חשוב בצורה נעימה ובטוחה. אז בואו להתחבר לטבע, ללמוד על חיות, להעצים את הסקרנות וההרפתקנות שלכם

בעלות אטרקטיבית לכרטיס, שאיתו תוכלו ליהנות מפעילות משפחתית מגוונת תחת כיפת השמיים שתמלא לכם את היום בתוכן מעשיר וחווייתי, ובכך לא תצטרכו להתפשר על סגנון פעילות אחד ויחיד כמו שרוב המקומות מציעים – לא משנה אם מדובר בבנים או בבנות, במשפחה קטנה או גדולה או עם איזה טווח גילים אתם מתכוונים להגיע – כולם ככולם מבלים ונהנים ביחד איתנו.

 

לא פחות חשוב, אם אתם מגיעים מגוש דן, השרון והשפלה לא תצטרכו להיתקע בפקקים ולא לנסוע שעות בכדי ליהנות מכל הטוב הזה שיש לנו להציע! כל מה שנותר לכם לעשות זה להפתיע את ילדיכם, להיכנס לאוטו  ויאללה בלגן!

 

הטבע כבר כאן ואנחנו מחכים לכם J

 

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק